SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PMPG sprzedawać będzie reklamy w polskim My Space

Platforma Mediowa Point Group rozszerza zakres współpracy z Fox International Channels - multimedialnym ramieniem News Corp. PMPG podpisała właśnie umowę z Fox International Channels Poland, która przyznaje spółce wyłączność na sprzedaż narzędzi reklamowych online w polskiej wersji serwisu MySpace.

- Dzięki umowie z Fox International Channels Poland zyskujemy dostęp do najnowszych rozwiązań i narzędzi z zakresu reklamy online. Są to narzędzia i rozwiązania już przetestowane w kampaniach największych światowych firm i pozwolą nam zbudować unikalne na polskim rynku portfolio usług z zakresu komunikacji marketingowej online - mówi Michał M. Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group. Przypomina, że kampanie na MySpace realizowały największe światowe koncerny.

W listopadzie PMPG podpisała porozumienie z Fox International Channels, dotyczące utworzenia spółki typu joint venture. Nowozałożona firma, Point Group Networks, będzie spółką zależną PMPG SA i będzie oferowała usługi reklamowe w internecie, marketing internetowy oraz usługi z tym związane. Udziałowcy zobowiązali się do wniesienia do nowej spółki wszystkich polskich zasobów internetowych (powierzchni reklamowych), jakie znajdują się pod ich kontrolą. Włączenie do tych zasobów serwisu MySpace będzie stanowiło istotne wzmocnienie potencjału nowopowstałej fir,my.

Umowa z Fox International Channels Poland to również kolejny krok w ramach realizacji przedstawionej przez PMPG w końcu listopada strategii rozwoju w Internecie, która zakładała podpisanie umów partnerskich z największymi globalnymi serwisami społecznościowymi.

Dołącz do dyskusji: PMPG sprzedawać będzie reklamy w polskim My Space

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl