SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Plus reklamuje "36.6" - nową usługę prepaidową dla młodzieży

Sieć Plus wprowadza do swojej oferty kierowaną do młodzieży usługę prepaid "36.6" umożliwiającą korzystanie z telefonu komórkowego nawet przy zerowym stanie konta. Nowa markę reklamuje kampania podkreślająca luz i swobodę.

"36.6" to pierwsza usługa prepaidowa na rynku pozwalająca dzięki trzem taryfom na korzystanie z telefonu komórkowego nawet przy zerowym stanie konta. Plus kieruje ją przede wszystkim do młodych osób, które często stykają się z problemem pustych kont swoich telefonów. Poza tym operator chce, żeby jego nowa marka stała się dla młodzieży nie tylko odpowiedzią na ich codzienne potrzeby, ale także w sposób naturalny i dyskretny ich bawiła, stała się elementem ich codzienności, stylu i nastawienia do życia

Dlatego wszystkie środki użyte przy kreowaniu kampanii wprowadzającej "36.6" zostały podporządkowane strategii "nieprzymusowości". Ton przekazu bazuje na założeniu, że młodzi ludzie nie lubią, gdy im się coś nakazuje i do czegoś zmusza, bo zawsze chcą mieć możliwość wyboru.

Zarówno nazwa, jak i logo marki odzwierciedlają luz i swobodę. Nazwa jest zupełnie nowatorska, niespotykana dotychczas na rynku młodzieżowym ani telekomunikacyjnym. Nowa oferta prezentuje też niestandardowe podejście do brandingu: przełamanie założenia, że nowa marka powinna być kojarzona tylko z jednym określonym kolorem na rzecz wielości barw i zabawy nimi. To również wynika z filozofii "nieprzymusowości": "&nie musi być zielone w paski, ale może".

36.6

Kampania wprowadzająca "36.6" na rynek została podzielona na dwa etapy: teaserowy (trwający od 2 do 6 czerwca) i następującą po nim właściwą cześć akcji. W promocji wykorzystano szereg mediów masowych: telewizję (4 spoty na etapie teaserowym, a 8 - we właściwej części kampanii), outdoor (łącznie ok. 2500 tablic w Polsce), prasę, radio i kino.

Odpowiednio do charakteru i oczekiwań grupy docelowej oraz konieczności podążania za jej potrzebami dobrano również niestandardowe nośniki: infoscreeny w metrze, reklamy w i na środkach komunikacji miejskiej, murale, graffiti, lasery, neony wmontowane w citylighty, brandowane jachty na Mazurach, znaki na ścieżkach rowerowych i wiele innych. W całym kraju wyklejono blisko 500 tys. chmurek, a do punktów sprzedaży trafiło ponad 2,5 mln sztuk materiałów BTL. Na okres letni przewidziano kolejne działania reklamowe.

Kreację kampanii przygotowała agencja Team One, we współpracy z agencjami Tequila, MRM i Eskadra. Media zakupił i zaplanował Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: Plus reklamuje "36.6" - nową usługę prepaidową dla młodzieży

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl