Plus promuje 36.6 w wakacyjnym wagonie i autobusie
Pod hasłem "Możesz się nudzić, ale nie musisz" Plus rozpoczyna wakacyjną promocję swojej nowej marki komórkowej 36.6. W ramach akcji - oprócz imprez nad morzem - między Krakowem a Gdynią będzie kursować specjalny wagon pociągowy, a w obu tych miastach i Warszawie - nowa linia autobusowa.
Specjalny wakacyjny wagon SpokoLoko 36.6, dołączony do regularnych pociągów Intercity, będzie kursował na trasie Kraków - Gdynia (w każdą sobotę) oraz na trasie Gdynia - Kraków (w każdą niedzielę) od 19 lipca do 31 sierpnia. Wygodnie zaaranżowana openspace z kanapami i siedziskami wyposażona będzie w telewizor plazmowy, DVD oraz zestawy playstation. Na 35 osób, które jednocześnie będą mogły jechać w wagonie, czekał też będzie wybór komiksów oraz zimna oranżada prosto z lodówki. Aby odbyć taką podróż, wystarczy być klientem sieci Plus i zarejestrować się po 19 lipca na stronie internetowej 36i6.pl.
Natomiast w wybranych lipcowych i sierpniowych tygodniach w Krakowie, Warszawie i Trójmieście uruchomiona będzie wakacyjna linia 36.6, która zabierze wszystkich chętnych do najfajniejszych miejsc w tych miastach. Dla podróżnych przygotowano ciekawe konkursy z nagrodami oraz możliwość kupna startera sieci. Rozkład jazdy można sprawdzić na przystankach i na plakatach.
Natomiast nad samym morzem markę 36.6 promować będą bary, w których będzie można pobujać się na hamakach, posiedzieć na lazy boyach i wypić specjalnie skomponowane drinki. Trzy takie miejsca dostępne będą od 5 lipca do 31 sierpnia w obrębie kempingu Chałupy. Natomiast od 26 lipca do 9 sierpnia codziennie na innej plaży (m.in. w Rewalu, Kołobrzegu, Mielnie, Ustce, Łebie, Gdańsku i Krynicy Morskiej) rozkładana będzie Strefa Niewymusu 36.6. Dostępne w niej będzie m.in. solarium, gra w Chińczyka z prawdziwym Chińczykiem, urządzenia do wdychania jodu, zimne napoje czy możliwość zrobienia zdjęcia.
Wakacyjna akcja promująca markę 36.6 przebiega pod hasłem "Możesz się nudzić, ale nie musisz" podkreślającym "nieprzymusowość" skorzystania z pomysłów, jak fajnie spędzać wolny czas. Ton przekazu bazuje na założeniu, że młodzi ludzie nie lubią, gdy im się coś nakazuje i do czegoś zmusza, chcąc zawsze mieć możliwość wyboru.
Dołącz do dyskusji: Plus promuje 36.6 w wakacyjnym wagonie i autobusie