Plus oferuje ubezpieczenia telefonów, tabletów i konsol
Plus we współpracy z PZU i Regenersis wprowadził nową usługę ubezpieczeniową dla swoich klientów - Ubezpieczenie Plus.
W ramach usługi Ubezpieczenie Plus, niezależnie czy dojdzie do awarii na gwarancji producenta czy do uszkodzenia urządzenia nieobjętego naprawami gwarancyjnymi, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia kurier odbierze je od klienta i dostarczy do serwisu bez dodatkowych kosztów. Naprawa telefonu lub smartfona ma następować w ciągu kolejnych 48 godzin, zaś w przypadku laptopa, tabletu, bądź konsoli - w ciągu 7 dni. Z kolei jeśli urządzenie nie będzie się kwalifikowało do naprawy - zostanie wymienione.
Ubezpieczenie obejmuje również rabunek telefonu lub jego utratę podczas włamania, np. z zamkniętego samochodu. W takiej sytuacji klient otrzyma nowy sprzęt. Ponadto nie ma ograniczeń ilości zgłaszanych szkód, a klienci nie mają tzw. udziału własnego w szkodzie.
Ubezpieczenie Plus kierowane jest do klientów Plus Abonament, którzy podpisują nową umowę lub przedłużają dotychczasową kupując nowe urządzenie. Miesięczna składka dodawana jest do rachunku za usługi telekomunikacyjne. Obecnie usługa jest dostępna w salonach firmowych Plusa i będzie sukcesywnie uruchamiana w całej sieci sprzedaży.
Miesięczna składka – Laptopy, Tablety, Konsole |
|||||||
|
Wariant I VIP Service |
Wariant II VIP Service |
Wariant III VIP Service |
||||
Laptop |
3,99 zł |
14,99 zł |
19,99 zł |
||||
Tablet |
|||||||
Konsola |
|||||||
Miesięczna składka – Telefony/Smartfony |
|||||||
Cena urządzenia poza promocją |
Wariant I VIP Service |
Wariant II VIP Service |
Wariant III VIP Service |
Wariant IV VIP Service |
|||
0 – 599 zł |
3,99 zł |
4,99 zł |
8,99 zł |
11,99 zł |
|||
600 – 999 zł |
10,99 zł |
14,99 zł |
|||||
>1000 zł |
18,99 zł |
22,99 zł |
Dołącz do dyskusji: Plus oferuje ubezpieczenia telefonów, tabletów i konsol