PLL LOT: Kto pierwszy, ten leci!
W prasie, radiu, internecie i na outdoorze startuje kampania reklamowa PLL LOT. Akcja wspiera internetową promocję lotów.
Startująca właśnie kampania PLL LOT reklamuje wprowadzaną obecnie taryfę, w ramach której pasażer rezerwujący w internecie swoją podróż z co najmniej 45-dniowym wyprzedzeniem korzysta z niższych cen za przeloty po Polsce i Europie. Przekaz pod hasłem "PromoLOT Kto pierwszy, ten leci!" podkreśla zalety tej oferty i wizerunek LOT-u jako firmy atrakcyjnej dla podróżnych.
Akcja obejmuje prasę, radio, outdoor i internet (Onet, WP, Interia, Gazeta, Nasza-Klasa, Facebook, YouTube, Blogvertising, sieci IDMN , Arobomedia). Kreację internetową kampanii przygotowała agencja MRM Worldwide, adaptacją do innych mediów zajęła się agencja IQ Marketing, natomiast media kupił do mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: PLL LOT: Kto pierwszy, ten leci!