Play uruchomił nowe Call Center
Play zdecydował się na zwiększenie liczby konsultantów Biura Obsługi Klienta. W tym celu podpisano umowę z trzecim już zewnętrznym Call Center, tym razem w Gdańsku.
Do tej pory klientów sieci obsługiwali konsultanci w Poznaniu, Szczecinie oraz w warszawskiej centrali firmy.
Uruchomienie oddziału w Gdańsku, oznacza zatrudnienie w pierwszej fazie ponad 100 konsultantów. Play ma zamiar w przyszłości rozwijać gdańską filię i tworzyć kolejne stanowiska pracy.
Centrum Obsługi Klienta w Gdańsku będzie integralną częścią ogólnopolskiego systemu Obsługi Klienta. Od 16 maja dotychczasowi abonenci, użytkownicy oraz potencjalni klienci Play, mogą uzyskać pomoc przez całą dobę w Obsłudze Klienta we wszystkie dni tygodnia, łącznie z weekendami i świętami. W godzinach 7-24 Obsługa Klienta odpowiada na każde zapytanie klienta, a w godzinach 24.00-7.00 istnieje możliwość zablokowania kart SIM - w przypadku ich zagubienia lub kradzieży.
Partnerem biznesowym przedsięwzięcia jest międzynarodowa firma Transcom WorldWide.
Dołącz do dyskusji: Play uruchomił nowe Call Center