SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Play umorzy duże rachunki przechodzącym do All Inlcusive

Operator sieci Play zareagował na skargi użytkowników dotyczące bardzo wysokich rachunków za korzystanie z internetu w smartfonach. Płatności zostaną umorzone, ale tylko tym osobom, które przeniosą się do taryfy All Inlcusive.

Klienci Play, którzy dostali bardzo wysokie rachunki za internet mobilny, twierdzili, że kupione przez nich smartfony łączyły się z siecią bez ich wiedzy. Użytkownicy zebrali się na facebookowej stronie „Play - Oszukani” i planowali złożenie pozwu zbiorowego przeciwko operatorowi Play (więcej o całej sprawie). 

„Nie mamy sobie nic do zarzucenia, nie popełniliśmy błędu i nie będziemy nikogo za nic przeprasza” - skomentował całą sytuację na swoim blogu Marcin Gruszka, rzecznik Play. „Nie wiem, dlaczego nie wszyscy kupują opcje All Inclusive, gdzie absolutnie nie ma żadnego ryzyka. Nie chcę teraz wdawać się w dyskusje czy ktoś potrafi czy nie obsługiwać smartfona. To nie ma żadnego sensu” - dodał, zaznaczając przy tym: „Nasz system pokazuje transmisję, nikt sobie tego nie wymyśla, nikt nikogo nie wprowadza w błąd”.

Jednocześnie Gruszka zadeklarował, że firma umorzy te wysokie rachunki, ale tylko tym klientom, którzy przejdą na nową taryfę All Inlcusive. „To gest dobrej woli i troski o satysfakcję klienta i mam nadzieję, że takie rozstrzygnięcie ucieszy wszystkich, którzy muszą zapłacić 700/1000/1200 zł” - ocenił.

Użytkownicy „Play - Oszukani” przyjęli tę informację ze zrozumieniem - na stronie dopytują się obecnego również tam rzecznika sieci o szczegóły reklamacji. Natomiast w serwisie wspolnypozew.com udział w pozwie zbiorowym przeciwko Play zadeklarowało do tej pory ponad 30 osób.

Dołącz do dyskusji: Play umorzy duże rachunki przechodzącym do All Inlcusive

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
uzytkownik
Też uważam, że tylko ludzie bez wyobraźni (najdelikatnej to ujmując), nie sprawdzaja połaczeń, rachunków i transmisji danych, szczególnie gdy kupią sobie sprzet który przewyższa ich technicznie a oni nawet instrukcji i regulaminu nie przeczytaja. Wcale mi ich nie zal Play pokazało, że ma gest i dba o klienta.. (choć reklamy z Wojewódzkim to nieporozumienie).
20 12
odpowiedź
User
goll
Co za rzecznik buhahahhha. Gość do wymiany.
20 12
odpowiedź
User
Ulala
Co to za postawa?? Nie nasza wina - WYPCHAJCIE SIĘ... i znajcie łaskę Pana. Szanowny Panie Rzeczniku - wsadziliście ludzi na minę i zwyczajnie znaleźliście sposób na wydojenie klientów, a teraz jeszcze nie potraficie wyjść z tego z twarzą. Są możliwości techniczne żeby ostrzegać Klientów przed możliwymi zagrożeniami, ale wy z tego nie skorzystaliście (świadomie lub nie), więc nie róbcie teraz łachy... Wstyd.
20 12
odpowiedź