SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Play przygotował nową reklamę telewizyjną

"Kucharz" - to tytuł najnowszej kampanii Play, która promuje pakiety darmowych SMS-ów i MMS-ów do wykorzystania do wszystkich sieci.

W spocie telewizyjnym, poprzez historyjkę ze starszą panią, pieskiem i kucharzem, reklama pokazuje, że czasami lepiej jest napisać niż zadzwonić.

Kampania obejmuje: spoty TV (15' i 30'), radio, outdoor i prasę

Informacje o autorach: Anna Łoskiewicz (art. director), Jacek Izrailewski (copywriter), Asiya Malinowska (creative director), Anna Browarek (account supervisor), Anita Rochalska (account executive) z agencji Brain, Dorota Banaszek (brand communication manager) z PLAY / P4

Dom mediowy: Guideline MediaCom.




  • Więcej informacji:
  • Play

Dołącz do dyskusji: Play przygotował nową reklamę telewizyjną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl