SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Play i Biedronka w reklamach dziękują piłkarskiej reprezentacji Polski za występ w Euro 2016 (wideo)

Sieć telekomunikacyjna Play i sieć dyskontów Biedronka przygotowały reklamy, w których dziękują zawodnikom i trenerowi piłkarskiej reprezentacji Polski za udany występ w Euro 2016. To kontynuacja niedawnych kampanii reklamowych obu firm.

Reklama Biedronki jest kontynuacją kampanii prowadzonej od połowy czerwca pod hasłem „Wiemy, co dobre - wspieramy naszych!”. W akcji sieć promuje polskie produkty pochodzące od rodzimych dostawców. Kampania reklamowa i związane z nią promocję cenowe potrwają do końca tego tygodnia.

Obsługą reklamową Biedronki zajmują się agencja Duda Polska (kreacja reklam) i dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).

 

Bohaterem spotu Play jest trener naszej reprezentacji Adam Nawałka, który w reklamach tego telekomu pojawił się w kwietniu br., promował usługę Fair Play w Play dla Firm. Przypomnijmy, że Nawałka jeszcze przed Euro 2016 został też ambasadorem marketingowym napoju izotonicznego 4Move.

Za obsługę reklamową Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (reklamy ATL), Artegence i Isobar Polska (reklamy i inne aktywności w internecie) i Plej (reklamy BTL) oraz dom mediowy MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).

 

Dołącz do dyskusji: Play i Biedronka w reklamach dziękują piłkarskiej reprezentacji Polski za występ w Euro 2016 (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kibic
ja też dziękuję piłkarzom i trenerowi za bardzo dobrą grę i postawę !!! i za niesamowite emocje rzecz jasna
0 0
odpowiedź