Platforma 'n' zdobyła już 573 000 klientów
Przychody platformy "n" w III kw. wzrosły o 69% r/r do 102 mln zł wobec 60 mln zł przed rokiem, poinformowała Grupa TVN we wtorek.
"Nasza platforma 'n' zwiększyła swoją bazę abonencką o ponad 17.000 abonentów w okresie trzech miesięcy zakończonych 30 września 2009 r. Na 30 września 2009 r. platforma 'n' posiadała niemal 573.000 podpisanych umów o świadczenie usług, w tym ponad 571.000 aktywnych abonentów" - czytamy w komunikacie spółki.
TVN podał, że TNK (Telewizja Na Kartę) powiększyła swoją bazę abonentów o niemal 56.000 w okresie trzech miesięcy zakończonych 30 września 2009 r. i na 30 września 2009 r. posiadała ponad 159.000 aktywnych abonentów oraz bazę abonencką na poziomie ponad 289.000.
"Platforma cyfrowa 'n' łącznie z TNK posiadały na dzień 30 września 2009 r. 730.000 abonentów" - czytamy dalej.
We wrześniu 2009 roku platforma cyfrowa "n" odnotowała średni miesięczny przychód na użytkownika (ARPU) w wysokości 56,1 zł, w porównaniu do 52,9 zł we wrześniu 2008 r. Spółka podała też, że w lipcu zanotowała znaczący wzrost współczynnika churn (odejść abonentów). Oceniła, że był to wzrost przejściowy (w kolejnych miesiącach wrócił na dotychczasowy poziom) związany ze zmianami regulaminu, których wprowadzenie umożliwiała klientom przedterminowe rozwiązywanie umów.
Narastająco w I-III kw. 2009 roku grupa TVN miała 178,16 mln zł zysku netto wobec 276,04 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 1443,01 mln zł wobec 1305,01 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Platforma 'n' zdobyła już 573 000 klientów