Platforma 'n' wprowadza nowe promocje i reklamuje Turbodekoder HD (wideo)
Telewizja "n" rozpoczyna dwie nowe promocje: "Wielką rewolucję" i "Hollywood". Jednocześnie rusza kampania reklamowa wprowadzanego do oferty tej platformy Turbodekodera HD.
Wprowadzana przez platformę cyfrową promocja "Wielka rewolucja" jest skierowana do całych rodzin, obejmując 72 polskojęzyczne kanały telewizyjne (w tym 10 w jakości HD) i setki niekodowanych kanałów (FTA). Oferta jest dostępna za 48 zł miesięcznie przez 13 miesięcy trwania umowy, a dodatkowo przez miesiąc otrzymuje się bezpłatnie dostęp do opcji dodatkowych HBO, Cinemax, Filmbox i kolekcji VOD Picture Box oraz możliwość wykupienia na pół roku za 9,90 zł miesięcznie opcji filmowej nFilmHD. Z "Wielkiej Rewolucji" można korzystać zarówno z dekoderem HD (bez opłaty aktywacyjnej), jak i z dekoderem HD wyposażonym w cyfrową nagrywarkę (przy opłacie aktywacyjnej 48 zł).
Z kolei promocja "Hollywood" jest skierowana do miłośników kina, obejmując 77 kanałów filmowych (m.in. nFilmHD, nFilmHD2, HBO HD, HBO 2, HBO Comedy), z czego 13 w jakości HD, oraz kolekcją filmową nFilmHD VOD. Miesięczna opłata przez półtora roku trwania umowy wynosi 68 zł, a dodatkowo otrzymuje się bezpłatnie miesięczny dostęp do kanałów Filmbox HD, Filmbox Extra, Filmbox Family, Cinemax i Cinemax 2 oraz możliwość korzystania za darmo przez trzy miesiące z kolekcji Seriale. Oferta jest dostępna z dekoderem HD wyposażonym w cyfrową nagrywarkę (przy opłacie aktywacyjnej 48 zł), a także z wprowadzanym do oferty platformy Turbodekoderem HD z cyfrową nagrywarką (przy opłacie aktywacyjnej 199 zł).
Właśnie nowy dekoder jest reklamowany w rozpoczynającej się kampanii platformy "n". Przekaz podkreśla, że urządzenie jest wyposażone w dysk o pojemności 500 GB i pozwala nagrać do 100 filmów, a przede wszystkim mieć dostęp do wszystkich meczów Ligi Mistrzów oraz kanałów filmowych, przyrodniczych i dziecięcych. Wynika to z faktu, że Turbodekoder HD jest również dostępny (przy opłacie aktywacyjnej 99 zł) w zmienionej promocji "Full", która obejmuje wszystkie pakiety tematyczne "n" wraz z opcjami dodatkowymi nFilmHD, HBO, Cinemax i Filmbox oraz kolekcjami VOD nFilmHD VOD, nSeriale i Picture Box. Przez dwa lata umowy na korzystanie z tego pakietu miesięczna opłata wynosi 99 zł.
Akcja reklamowa od 3 listopada jest prowadzona w telewizji (TVN, TVN Turbo, TVN 24, TVN7) radiu (RMF, RMF Maxxx, Radio Zet, Eska, Eska Rock, Radio Wawa, Antyradio, PR3), prasie (Tele Tydzień, To & Owo) oraz internecie. Kreację kampanii przygotował dział marketingu "n" we współpracy ze studiem Animade i agencją Grandes Kochonos, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Ponadto od 2 listopada trwa kampania reklamująca Ligę Mistrzów w "n", obejmując telewizję (TVP, TVN, TVN 24, TVN Turbo, TVN Warszawa) i radio (RMF, Antyradio, Radio Wawa, PR3, i sieć Eska). Spot telewizyjny przygotowały dział marketingu "n" i studio Animade, reklamę radiową - agencja Brain, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Jednocześnie spoty promocyjno-sprzedażowe "n" - przygotowane przez agencję Grandes Kochones - są emitowane w radio (RMF, RMF Maxxx, Zet, Eska, Eska Rock, Wawa).
Dołącz do dyskusji: Platforma 'n' wprowadza nowe promocje i reklamuje Turbodekoder HD (wideo)