SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Platforma "N" oszukuje klientów? - sprawdzi to UOKiK

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi postępowanie wyjaśniające w sprawie infolinii Biura Obsługi Klienta telewizji cyfrowej "N".

Stało się to po licznych sygnałach od klientów "enki", którzy nie mogli skontaktować się z BOK. Czytelnika "Dziennika Polskiego" blisko 80 zł kosztowało oczekiwanie na połączenie z konsultantem cyfrowej telewizji "N". Dodzwonił się dopiero za siódmym razem, o pierwszej w nocy. Słuchanie automatycznego lektora na przyjaznym z założenia numerze BOK, zaczynającym się od 0-801, kosztuje bowiem 35 groszy za minutę...

Podobne problemy ma wielu klientów cyfrówki. Część z nich, na internetowych forach, spekuluje nawet, że "enka" celowo utrudnia dostęp do BOK, by zniechęcić abonentów do rezygnacji z usług. A może nawet czerpie zyski z oczekiwania klientów na połączenie z konsultantem pod 0-801... .

- To całkowita nieprawda - odpowiada Katarzyna Szczepanik, rzeczniczka platformy cyfrowej "N". - Wraz ze wzrostem liczby abonentów zwiększamy stale liczbę konsultantów i naprawdę nie ma większych kłopotów z dodzwonieniem się do nich. Występują one czasem z końcem miesiąca, kiedy wielu klientów na raz próbuje zmienić coś w swych pakietach, ale wtedy zwiększamy obsadę. Natomiast dochody z połączeń z numerem 0-801... czerpie wyłącznie operator telefoniczny.

Jak informuje Jacek Strzałkowski z Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zarówno numer BOK telewizji "n", jak i infolinie abonenckie konkurencyjnej "Cyfry+" należą do Netii.

  • Więcej informacji:
  • N

Dołącz do dyskusji: Platforma "N" oszukuje klientów? - sprawdzi to UOKiK

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
uladuch1@wp.pl
Jestem abonentką telewizji "n" miałam podobną ytuację-tyle tylko,że chciałam zapewnienia i wznowienia umowy promocyjnej W TEJ SAMEJ CENIE!Dzoniłam dwukrotnie-mój abonament wynosił 48 zł.Pani zapewniła mnie ,że wyślą umowę do domu oraz ,ze WYSOKOŚĆ ABONAMENTU PO PRZEDŁUZENIU UMOWY NIE WZROŚNIE!Okazało się jednak,że BEZ MOJEJ ZGODY DODANO MI PROGRAMY jak również PODNIESIONO DWUKROTNIE ABONAMENT! Napisałam skargę-NADAL OCZEKUJĘ NA ODPOWIEDŹ.Wprawdzie przyszło mi pismo,że owszem-rozmowy są nagrywane i wszystko da sie "zweryfikować" jednak to zajmie trochę czasu.W następnym mailu poproszono mnie o podanie nr z którego dzwoniłam a czas mija.....Dziś zauważyłam,że WYŁĄCZONO MI DARMOWE KANAŁY A POSIADAM TYLKO TE ODPŁATNE!!!W/g moich wyliczeń (po "starej" cenie) mam uiszczony abonament do października 2011r.!!!JAK MAM WYGRAĆ Z TYMI NACIĄGACZAMI?Proszę o wszelkie sugestie na podany wyżej adres mailowy.Pozdrawiam-U.
20 12
odpowiedź
User
romano
Witam od tygodnia jestem abonentem NC+ i opinie internautów potwierdzają się. Aktywacja zakupionego dekodera (aktywacja w ciągu 24h} trwa już 3-dni !!! mimo telefonów do BOK i zapewnieniu , że za ok 2h sygnał dotrze . Mija 12h nadal nic nie ma i czeka mnie kolejny telefon i jak moi poprzednicy piszą, następne koszta. Zapytałem konsultanta dlaczego piszą na stronie informacyjnej , że po podłączeniu dekodera aktywacja nastąpi w upływie 24h jeżeli klienci i tak muszą dzwonić . Moje wrażenie to jest to naciąganie nas na koszty i nie wierzę , że "n" nie ma z tego zysków . Na pewno nie polecę znajomym NC+!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0 0
odpowiedź