Platforma "N" oszukuje klientów? - sprawdzi to UOKiK
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi postępowanie wyjaśniające w sprawie infolinii Biura Obsługi Klienta telewizji cyfrowej "N".
Stało się to po licznych sygnałach od klientów "enki", którzy nie mogli skontaktować się z BOK. Czytelnika "Dziennika Polskiego" blisko 80 zł kosztowało oczekiwanie na połączenie z konsultantem cyfrowej telewizji "N". Dodzwonił się dopiero za siódmym razem, o pierwszej w nocy. Słuchanie automatycznego lektora na przyjaznym z założenia numerze BOK, zaczynającym się od 0-801, kosztuje bowiem 35 groszy za minutę...
Podobne problemy ma wielu klientów cyfrówki. Część z nich, na internetowych forach, spekuluje nawet, że "enka" celowo utrudnia dostęp do BOK, by zniechęcić abonentów do rezygnacji z usług. A może nawet czerpie zyski z oczekiwania klientów na połączenie z konsultantem pod 0-801... .
- To całkowita nieprawda - odpowiada Katarzyna Szczepanik, rzeczniczka platformy cyfrowej "N". - Wraz ze wzrostem liczby abonentów zwiększamy stale liczbę konsultantów i naprawdę nie ma większych kłopotów z dodzwonieniem się do nich. Występują one czasem z końcem miesiąca, kiedy wielu klientów na raz próbuje zmienić coś w swych pakietach, ale wtedy zwiększamy obsadę. Natomiast dochody z połączeń z numerem 0-801... czerpie wyłącznie operator telefoniczny.
Jak informuje Jacek Strzałkowski z Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zarówno numer BOK telewizji "n", jak i infolinie abonenckie konkurencyjnej "Cyfry+" należą do Netii.
Dołącz do dyskusji: Platforma "N" oszukuje klientów? - sprawdzi to UOKiK