Platforma 'n' miała na koniec stycznia 513 tys. aktywnych abonentów
Platforma telewizji cyfrowej "n" miała na koniec stycznia 2009 r. 513 tys. aktywnych abonentów, a w sumie 518 tys. podpisanych umów o świadczenie usług. Platforma satelitarna 'Telewizja na kartę' miała w tym czasie 132 tys. klientów.
Na koniec 2008 r. platforma "n" miała 500 tys. umów o świadczenie usług, z czego 493 tys. przypadało na aktywnych abonentów, wynika ze sprawozdania firmy. Oznacza to, że w ciągu zeszłego roku platforma zwiększyła liczbę abonentów o 228 tys.
Wskaźnik ARPU (średni przychód przypadający na abonenta) platformy "n" wzrósł w grudniu do 56 zł wobec 42 zł w grudniu 2007 r., poinformował TVN.
W czerwcu grupa TVN sfinalizowała zakup pakietu 25% plus 1 szt. udziałów w operatorze platformy cyfrowej "n". Wartość transakcji to 95 mln euro, sprzedającym jest grupa ITI, większościowy udziałowiec TVN i 'n'. TVN podał, że jego udział w stracie platformy cyfrowej "n" po uwzględnieniu efektu podatku wyniósł w IV kw. 2008 r. 57,45 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Platforma 'n' miała na koniec stycznia 513 tys. aktywnych abonentów