Platforma 'N' 552 tys. abonentów i 32 mln zł straty
Platforma telewizji cyfrowej 'N' na koniec kwietnia b.r. miała 556 tys. podpisanych umów o świadczenie usług, w tym 552 tys. aktywnych abonentów. Telewizja na kartę (TNK), zwiększyła bazę klientów pre-paid do 200.000.
ARPU, czyli średni przychód na abonenta platformy "N", wzrósł w kwietniu 2009 roku do 59 zł z 56 zł w pierwszym kwartale tego roku - podał TVN w prezentacji dla inwestorów.
Spółka podtrzymała prognozę, według której do końca 2009 r. liczba abonentów 'N' wyniesie 766 tys. ze średnim miesięcznym przychodem na użytkownika (ARPU) w kwocie 62,9 zł.
W I kwartale platforma "N" zwiększyła swoją bazę abonencką o ponad 49.000 do 549.000 podpisanych umów o świadczenie usług, w tym 544.000 aktywnych abonentów.
Telewizja na kartę sprzedała w I kwartale ponad 175.000 kart dostępowych oraz powiększyła swoją bazę abonentów o 88.000 do 180.000 abonentów na zasadzie przedpłaty (pre-paid).
Przychody platformy "N" w I kwartale wzrosły o 92,6 proc. do 105 mln zł. Strata na poziomie EBITDA wyniosła 32,2 mln zł, w porównaniu do straty 36 mln zł rok wcześniej
Grupa TVN poinformowała, że w 2009 r. 'N' planuje zainwestować 160 mln zł, w czego większość na dekodery.
Dołącz do dyskusji: Platforma 'N' 552 tys. abonentów i 32 mln zł straty