Platform-A dociera do ponad 160 mln europejskich internautów
Należąca do AOL sieć reklamowa Platform-A swoim zasięgiem obejmuje jużo ponad 160 milionów europejskich internautów.
Taki wynik udało się osiągnąć dzięki ostatniemu wejściu sieci na rynki w Danii, Finlandii, Holandii, Norwegii oraz Szwecji, a także dotychczasowej obecności we Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii - informuje serwis Brand Republic.
Zdaniem Brendana Condona, dyrektora zarządzającego Platrorm-A International, sieć jest jedyną tego typu w Europie, która ma możliwość spełnienia wszystkich potrzeb reklamodawców.
Poza Europą Platrorm-A jest obecna również w Stanach Zjednoczonych oraz w Japonii, gdzie funkcjonuje poprzez spółkę joint venture z firmą Mitsui.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Platform-A dociera do ponad 160 mln europejskich internautów