Plastikowe talerze promują mediację rodzinną 'gdy zabraknie argumentów'
Rozpoczyna się prasowa akcja promocyjna mediacji jako formy rozwiązywania konfliktów rodzinnych. Kreacja kampanii pod hasłem "Gdy zabraknie argumentów" opiera się na kontraście stylowego kredensu i plastikowej zastawy.
Ruszająca właśnie kampania reklamowa Centrum Mediacji Partners Polska promuje mediację jako formę rozwiązywania konfliktów rodzinnych. Strona wizualna akcji przebiegającej pod hasłem "Gdy zabraknie argumentów" wykorzystuje kontrastujące ze sobą elementy: stylowy kredens symbolizujący rodzinę i stabilność oraz znajdującą się w nim plastikową zastawę stołową. W ten sposób kampania każe przypuszczać odbiorcom, że eleganckie naczynia zostały wytłuczone podczas kłótni rodzinnej przez ich właścicieli, którzy nie nauczyli się rozmawiać i używać argumentów.
Rozpoczęta 22 grudnia akcja reklamowa prowadzona jest w prasie.
Kreację kampanii zaplanowanej do 5 stycznia przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw, natomiast doborem mediów zajął się dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Plastikowe talerze promują mediację rodzinną 'gdy zabraknie argumentów'