PKO BP promuje pakiety dla firm
PKO BP prowadzi internetowo-prasową kampanię promocyjną swojej oferty dla firm. Akcja obejmuje layouty reklamowe, partnerowanie dodatkom finansowym do gazet i sponsorowanie dostępu do archiwum internetowego.
Kampania prowadzona w prasie i internecie promuje cztery pakiety biznesowe PKO BP dla małych i średnich przedsiębiorstw. Celem akcji jest zwiększenie sprzedaży tych ofert i umocnienie pozycji banku w tym segmencie.
Kampania oprócz layoutów reklamowych w prasie (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik, Super Express Gazeta Prawna, Puls Biznesu, Polska The Times, Przekrój, Wprost, Newsweek) i internecie (onet.pl, interia.pl, wp.pl, gazeta.pl, rp.pl, gazetaprawna.pl oraz w sieci reklamowe IDMnet i BIZONmedia) obejmuje partnerowanie dodatkom finansowym ("Pakiety Biznesowe dla MSP" w "Pulsie Biznesu", "Finansowanie MSP" w "Gazecie Prawnej" i "Dzienniku") oraz sponsorowanie (każdemu zainteresowanemu przez 5 dni) dostępu do internetowego archiwum "Gazety Prawnej". Ponadto akcja jest prowadzona w oddziałach PKO BP w formie plakatów i ulotek.
Kreację kampanii - zaplanowanej w prasie do 19 kwietnia, a w internecie do 30 kwietnia - przygotowały agencje A linea i Hypermedia, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: PKO BP promuje pakiety dla firm