Pisma telewizyjne i poradnikowe najchętniej kupowane. „Świat Seriali” w czołowej piątce (top 24 dwutygodniki)
W styczniu 2016 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2016 roku wyniosła 335 020 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2015 roku była ona niższa o 4,62 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęła „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 19,85 proc. do poziomu 251 687 egz.
Podium zamyka „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 22,21 proc. do 225 070 egz.
Czwarte miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który przed rokiem był szósty. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 198 569 egz., po jednak spadku o 0,27 proc.
Pierwszą piątkę uzupełnia „Świat Seriali” (też Wydawnictwo Bauer), którego średni wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 17,09 proc. do 194 394 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu, a tytuł ten awansował z miejsca 9.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym oraz dwutygodniki poradnikowe. Dwa miejsca przypadły tytułom people, a po jednym - magazynowi o serialach oraz pismu z segmentu real life stores.
ZKDP |
2016 |
2015 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Świat |
495 936 |
335 020 |
335 020 |
534 861 |
351 231 |
351 231 |
Przyjaciółka |
332 489 |
251 687 |
251 687 |
404 810 |
314 039 |
314 039 |
Tina |
302 260 |
225 070 |
225 070 |
397 424 |
289 337 |
289 337 |
TV14 |
297 477 |
198 569 |
198 569 |
289 979 |
199 098 |
199 098 |
Świat Seriali |
292 445 |
194 394 |
194 394 |
257 354 |
166 027 |
166 027 |
Party Życie Gwiazd |
280 673 |
193 970 |
193 903 |
349 632 |
252 028 |
251 961 |
Show |
272 436 |
178 934 |
178 934 |
322 454 |
211 412 |
211 412 |
Tele Max |
242 451 |
152 583 |
152 583 |
259 905 |
163 306 |
163 306 |
Z Życia Wzięte |
224 500 |
136 451 |
136 451 |
276 667 |
159 110 |
159 110 |
Pani Domu |
161 828 |
126 992 |
126 901 |
268 580 |
192 104 |
192 013 |
Super TV |
234 921 |
126 589 |
126 589 |
244 975 |
145 378 |
145 378 |
Naj |
186 444 |
119 920 |
119 920 |
262 455 |
168 814 |
168 814 |
Takie jest Życie |
179 947 |
90 893 |
90 893 |
174 937 |
93 952 |
93 952 |
Viva |
146 206 |
93 906 |
83 989 |
251 579 |
158 372 |
158 372 |
Sukcesy i Porażki |
134 500 |
81 184 |
81 184 |
163 750 |
93 585 |
93 585 |
Flesz Gwiazdy & Styl |
127 500 |
94 884 |
80 268 |
185 340 |
112 145 |
111 661 |
Relaks |
147 443 |
78 222 |
78 222 |
154 934 |
79 017 |
79 017 |
Bravo Sport |
112 468 |
58 683 |
58 683 |
117 475 |
74 852 |
74 852 |
Ekran TV |
79 690 |
45 728 |
45 728 |
99 485 |
54 884 |
54 884 |
Gala |
105 956 |
43 986 |
43 716 |
104 000 |
48 543 |
48 493 |
Kaczor Donald |
44 815 |
37 875 |
37 875 |
40 930 |
20 870 |
20 870 |
Bravo |
102 462 |
34 834 |
34 834 |
139 974 |
80 879 |
80 879 |
Forum |
31 000 |
14 945 |
14 945 |
37 000 |
16 796 |
16 796 |
Puls Medycyny |
17 000 |
2 686 |
2 655 |
17 000 |
3 048 |
3 048 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Pisma telewizyjne i poradnikowe najchętniej kupowane. „Świat Seriali” w czołowej piątce (top 24 dwutygodniki)
Czar pryska, kiedy rzuci się okiem na nakład, który wszystko wyjaśnia...
Każdy głupi może tak horrendalnie podnieść nakład i cieszyć się wzrostem sprzedaży...
Rzeczywiście - sprzedaż wzrosła o 28 tysięcy, a nakład o 35 tysięcy :)))