Pirelli: Najlepsi przyjaciele na zimę
W radiu, prasie, internecie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamowa opon Pirelli. Akcja przebiega pod hasłem "Najlepsi przyjaciele na zimę".
Prowadzona od początku października kampania reklamowa Pirelli wspiera promocję, w ramach której przy zakupie zimowych opon tej marki otrzymuje się prezent w postaci koca, sanek, głębokościomierza lub rzep do nart oraz bierze się udział w loterii z atrakcyjniejszymi nagrodami. W akcji wykorzystywany jest layout pod hasłem "Najlepsi przyjaciele na zimę", w którym opony Pirelli są symbolizowane przez psy owczarki.
Działania reklamowe obejmują radio (spoty reklamowe i jingle sponsorskie w RMF FM), prasę (Auto Świat 4X4, Top Gear, Logo, Podróże), internet (toplayery i billboardy w serwisach motoryzacyjnych i podróżniczych) oraz punkty sprzedaży (plakaty, ulotki, owijki na opony, foldery, cenniki, informatory). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca roku - przygotowała agencja reklamowa Wizard.
Dołącz do dyskusji: Pirelli: Najlepsi przyjaciele na zimę