SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piotr Gąsowski prowadzi „Kandydatów nie do wzięcia” w kampanii OLX (wideo)

W nowej kampanii sekcji o pracy na OLX.pl występuje Piotr Gąsowski. Kampanię nawiązującą do formatu telewizyjnych talent-shows, przygotowały firmy marketingowe 23Heroes i F25.

Piotr Gąsowski w reklamie OLX Piotr Gąsowski w reklamie OLX

W spotach z kampanii OLX.pl Piotr Gąsowski prowadzi fikcyjny talent-show „Kandydaci nie do wzięcia”. Biorą w nim udział osoby popełniające najczęstsze błędy przy szukaniu pracy, w pierwszej reklamie Damian pokazuje, że w swoim CV podał nieprawdziwe informacje o doświadczeniu językowym i znajomości języka angielskiego.

Każdy z bohaterów przedstawia swoje błędy, śpiewając przeróbkę hitowej piosenki. Kolejne pięć spotów będzie opowiadać m.in. o dodawaniu do CV zbyt osobistych zdjęć i niepoważnych rozmowach o zarobkach.

 

W kampanii OLX zachęca do utworzenia profilu kandydata za pomocą nowego narzędzia oferowanego w serwisie. Według badania Gemius/PBI w lipcu br. dział o pracy na OLX.pl odwiedziło 3,06 mln użytkowników, czyli 11,24 proc. wszystkich internautów w Polsce.

- Talent show to formuła znana i lubiana przez zdecydowaną większość Polaków. Sięgnęliśmy po nią, by jak zwykle z dystansem i przymrużeniem oka pokazać to, co aplikującym o pracę zdarza się rozgrywać źle albo wręcz fatalnie - wyjaśnia Marcin Sienkowski, szef marketingu OLX. - Co również charakterystyczne dla naszej marki, na końcu zostawiamy widza z puentą, jak takich wpadek uniknąć lub jak je naprawić. Kolejny raz podejmujemy próbę edukowania rynku i robimy to w zabawny sposób - dodaje.

Akcja reklamowa zaczęła się 11 września, obejmuje internet (m.in. media społecznościowe) i radio (spoty skierowane do pracodawców). Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja 23Heroes, a produkcją spotów zajął się dom produkcyjny F25.

Grupa OLX, do której oprócz OLX.pl należą serwisy otoMoto.pl, otoDom.pl i Fixly.pl, w zeszłym roku rozliczeniowym, od kwietnia ub.r. do marca br., osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 19,5 proc. do 784,94 mln zł oraz zysku netto z 243,25 do 293,29 mln zł. Zatrudnienie w firmie zwiększyło się o 103 etaty.

Dołącz do dyskusji: Piotr Gąsowski prowadzi „Kandydatów nie do wzięcia” w kampanii OLX (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl