SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piotr Chrobot dyrektorem zarządzającym Life on Mars

Stanowisko dyrektora zarządzającego globalnej agencji Life on Mars (Brand New Galaxy) objął Piotr Chrobot.

Piotr Chrobot, fot. Bartek Pogoda Piotr Chrobot, fot. Bartek Pogoda

Chrobot z Life on Mars związany jest od lutego 2018 roku. Jako dyrektor kreatywny i partner d samego początku tworzył strukturę kreatywną agencji, jednocześnie rozwijając relacje z jej kluczowymi klientami. Poprzednio przez 4 lata pracował w Dubaju, gdzie odpowiadał za kreację w biurach Wunderman na Bliskim Wschodzie (MEA). Wcześniej pracował jako dyrektor kreatywny w Interactive Solutions a potem w Saatchi & Saatchi.

Na nowym stanowisku raportuje bezpośrednio do Jakuba Krawczyka, COO Brand New Galaxy.

- Aby rozwijać agencję kreatywną, która walczy o globalne budżety, potrzeba lidera, który z jednej strony jest doświadczonym partnerem kreatywnym dla klienta, z drugiej rozumie rolę biznesową, jaką powinna realizować komunikacja. Dodatkowo jako manager potrafi stworzyć warunki do wypracowywania genialnych idei, przyciągania talentów i ich dalszego rozwoju oraz motywacji. Taką postacią jest właśnie Piotr Chrobot w Life on Mars - komentuje Jakub Krawczyk, chief operating officer Brand New Galaxy.

Agencja Life on Mars specjalizuje się w tworzeniu contentu z unikalną inżynierią i podejściem do multikanałowego środowiska komunikacyjnego. Należy do platformy Brand New Galaxy.

Dołącz do dyskusji: Piotr Chrobot dyrektorem zarządzającym Life on Mars

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Life on Earth
"specjalizuje się w tworzeniu contentu z unikalną inżynierią i podejściem do multikanałowego środowiska komunikacyjnego"
kocham takie teksty. ktoś od PRu grupy pewnie tydzień nad tym siedział
0 0
odpowiedź
User
5g
"specjalizuje się w tworzeniu contentu z unikalną inżynierią i podejściem do multikanałowego środowiska komunikacyjnego"
kocham takie teksty. ktoś od PRu grupy pewnie tydzień nad tym siedział

czyli print, outdoor i display?
0 0
odpowiedź