SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pinterest daje sposób na generowanie przychodów z pinów, które można kupić

Pinterest poinformował o nowym rozwiązaniu, dzięki któremu twórcy treści mogą generować przychody poprzez promowanie elementów w witrynie. Dodano obsługę linków afiliacyjnych.

Wprowadzono również tagowanie produktów, które przypominają historie, Idea Pins, aby zwiększyć sprzedaż z większej liczby miejsc, wraz z etykietą „płatnych partnerstw” w celu wsparcia sponsorowania marek w ramach Idea Pins.

Pinterest umożliwia teraz twórcom zarabianie prowizji za pośrednictwem linków afiliacyjnych i partnerstwo z markami w treściach sponsorowanych.

Twórcy mogą też korzystać z funkcji tagowania produktów za pomocą dowolnego z milionów Pinów produktów na Pintereście. Piny produktów przesłane przez sprzedawców detalicznych są przetwarzane na platformę w ramach partnerstwa z Shopify i zapisywane przez osoby przypinające zdjęcia.

Ponieważ osoby przypinające są o 89 proc. bardziej skłonne do wyrażania zamiarów zakupowych produktów oznaczonych Pinami pomysłów niż samodzielnymi Pinami produktów, Pinterest wymyślił sposób, aby umożliwić twórcom wejście do katalogu i wykorzystanie zamiaru zakupu poprzez tagowanie określonych produktów w ich własnych Pinach Pomysłów.

Pinterest uruchomił również narzędzie, które pozwala twórcom ujawniać ich płatne partnerstwa. Twórcy, którzy tworzą treści markowe, mogą dodawać marki bezpośrednio w swoich Pinach Pomysłów, a gdy marka zatwierdzi tag – Pin Pomysłu będzie zawierał etykietę „płatne partnerstwo”.

Narzędzie do tagowania produktów Idea Pins dla wszystkich kont biznesowych w USA i Wielkiej Brytanii zostanie udostępnione twórcom z całego świata w nadchodzących miesiącach. Narzędzie płatnych partnerstw jest dostępne dla wybranych twórców w większości krajów, w których działa Pinterest.

Dołącz do dyskusji: Pinterest daje sposób na generowanie przychodów z pinów, które można kupić

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl