Piłkarska reprezentacja Polski wyszła na drogi
Kibice udający się na Euro 2008, mogą z bliska zobaczyć reprezentację Polski w piłce nożnej. Nasza drużyna narodowa wyszła kibicom naprzeciw, stając przy głównych drogach, lotniskach i przejściach granicznych.
Gigantyczne kontury naszej "jedenastki" są najnowszą kampanią sponsora reprezentacji - Telekomunikacji Polskiej SA. Do realizacji kampanii dla TP SA wykorzystano tzw. Contour Boardy, przedstawiające stojącą na murawie narodową "jedenastkę".
- Dotychczas w przypadku wielkoformatowej reklamy stosowano raczej nośniki reklamowe zaprojektowane na tradycyjnym planie prostokąta - mówi Piotr Szczurowski, prezes agencji reklamowej Media Fabryka, pomysłodawcy i producenta nośników Contour Board. - Chcieliśmy przełamać ten schemat, poszerzając rynek o kolejne formy - stąd pomysł na przestrzenne nośniki Contour Board, zrealizowane na rzecz kampanii dla Telekomunikacji Polskiej SA.
Kampania potrwa do połowy czerwca.
Dołącz do dyskusji: Piłkarska reprezentacja Polski wyszła na drogi