Piłkarska kampania reklamowa Sony Ericsson
Firma Sony Ericsson uruchamia kampanię reklamową opartą na popularnej z podwórek gier polegającej na odbijaniu piłki o ścianę.
Producent chce w ten sposób zwrócić uwagę odbiorców na swój sponsoring rozgrywek piłkarskiej Ligi Mistrzów, a także promować telefony komórkowe z serii Cyber-Shot - informuje serwis Brand Republic.
Kampania, przygotowana przez brytyjską agencję reklamową Iris, skierowana jest do europejskich fanów piłki nożnej w wieku od 16 do 25 lat. Jednym z jej elementów jest wirusowy spot, w którym grupa piłkarskich graczy pokazuje swoje umiejętności w parkingu podziemnym. Spot umożliwia odbiorcy wejście na stronę www.replaywall.com, gdzie może on poznać reguły gry, a także dowiedzieć się więcej na temat najnowszych modeli komórek Cyber-Shot.
Osoby, które kupią jeden z promowanych telefonów, otrzymają treści związane z Ligą Mistrzów, takie jak tapety, wygaszacze czy dzwonki na komórkę, a także oficjalną piłkę rozgrywek. Wezmą one również udział w losowaniu biletów na specjalne przyjęcie, które odbędzie się 21 maja w dniu finału Ligi Mistrzów.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Piłkarska kampania reklamowa Sony Ericsson