SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pierwsze efekty współpracy Rieber Foods Polska i Podravki

Dwa miesiące funkcjonowania zreorganizowanego działu sprzedaży Rieber Foods Polska i Podravki, przynosi wymierne efekty.

Obroty powyżej 30 milionów złotych i przekroczenie planów sprzedaży w okresie świątecznym, to dowód na silną pozycję firmy, pomimo gruntownych zmian w dziale handlowym, i doskonały punkt wyjścia w planowaniu zadań na 2006 rok.
 
1 stycznia br. została wprowadzona jedna umowa na wszystkie brandy i jednolity sposób współpracy z rynkiem oraz rozpoczęły się wspólne dostawy Delekty
i Podravki. Obecnie następują zmiany na szczeblu dystrybutorów. Firma inwestuje
w ludzi z działu sprzedaży, którzy zrealizują cele planowane na 2006 rok.
 
Pełne wyniki współpracy obu firm będzie można ocenić za klika miesięcy, jednak już teraz  w związku z rozwojem sieci dystrybucji, ambicją Rieber Foods Polska jest obecność w większej liczbie sklepów oraz, przede wszystkim, rozwój jakości ekspozycji na sklepowych półkach. Jak podkreśla Waldemar Topolski, Dyrektor Handlowy Delekty - ważna jest nie tylko ilość towaru na półce, ale także jej wygląd, na co wpływ ma niewątpliwie jakość pracy naszych przedstawicieli handlowych.
W związku z tym, oczekujemy także wzrostu dystrybucji numerycznej naszych produktów, zarówno Delecta, King Oscar, jak i Podravka. Naszym celem jest zdobycie pozycji numer 1 na półkach w większości oferowanych przez nas kategorii.
 
Realizację zakładanych celów Rieber Foods Polska stawia przed zespołem profesjonalistów z działu sprzedaży. Chcemy stworzyć jednolity, zgrany zespół i to jest aktualnie naszym priorytetem – mówi Waldemar Topolski.  Kładziemy duży nacisk na szkolenia, zarówno produktowe, jak i zewnętrzne. W tej chwili posiadamy ponad 300 produktów w naszym portfolio, które cały czas jest rozwijane, a to wymaga dobrego przygotowania handlowców, bowiem tylko odpowiednio przygotowany zespół może osiągać sukcesy na rynku i realizować ambitne cele, które przed nim stawiamy.
 
Potwierdzeniem znaczenia odpowiedniej ekspozycji są świąteczne wyniki sprzedaży Delekty. Dzięki wprowadzeniu do sklepów w tym okresie nowych ekspozytorów, odnotowano kilkudziesięcioprocentowe wzrosty sprzedaży, zarówno w tradycyjnym, jak i nowoczesnym kanale. Szczególnie zauważalna staje się duża dynamika obrotu w polskich sieciach, takich jak Chata Polska czy Polomarket.

Dołącz do dyskusji: Pierwsze efekty współpracy Rieber Foods Polska i Podravki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl