Pierwsza internetowa kampania Carlsberga
Firma Carlsberg uruchomiła pierwszą w swojej historii internetową kampanię reklamową.
Warta 1 milion funtów kampania zatytułowana 'Probably the Best Night In' obejmuje współpracę z internetową wypożyczalnią filmów LoveFilm.
Przez cały czerwiec reklamy Carlsberga, któe będą kierować internautów do konkursu na głównej witrynie kampanii, będą się pojawiać na stronach LoveFilm, a także sieci Sky Sports Network. Firma chce z nimi dotrzeć głównie do mężczyzn w wieku od 18 do 34 lat.
"Zawsze korzystaliśmy z cyfrowej przestrzeni poprzez naszą stronę internetową, ale teraz po raz pierwszy robimy kampanię reklamową online. Chcemy zwiększyć sprzedaż poprzez dotarcie do klientów w odpowiednim dla nich czasie" - stwierdził Ifan Jenkins, menadżer ds. marki w Carlsbergu.
Kampanię, która będzie promowana wysyłanym co tydzień do ponad 850 tysięcy subskrybentów newslettera LoveFilm, przygotowała agencja cyfrowa Graphico DMG.
źródło: New Media Age
Dołącz do dyskusji: Pierwsza internetowa kampania Carlsberga