SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pierwsza internetowa kampania Carlsberga

Firma Carlsberg uruchomiła pierwszą w swojej historii internetową kampanię reklamową.

Warta 1 milion funtów kampania zatytułowana 'Probably the Best Night In' obejmuje współpracę z internetową wypożyczalnią filmów LoveFilm.

Przez cały czerwiec reklamy Carlsberga, któe będą kierować internautów do konkursu na głównej witrynie kampanii, będą się pojawiać na stronach LoveFilm, a także sieci Sky Sports Network. Firma chce z nimi dotrzeć głównie do mężczyzn w wieku od 18 do 34 lat.

"Zawsze korzystaliśmy z cyfrowej przestrzeni poprzez naszą stronę internetową, ale teraz po raz pierwszy robimy kampanię reklamową online. Chcemy zwiększyć sprzedaż poprzez dotarcie do klientów w odpowiednim dla nich czasie" - stwierdził Ifan Jenkins, menadżer ds. marki w Carlsbergu.

Kampanię, która będzie promowana wysyłanym co tydzień do ponad 850 tysięcy subskrybentów newslettera LoveFilm, przygotowała agencja cyfrowa Graphico DMG.

źródło: New Media Age

Dołącz do dyskusji: Pierwsza internetowa kampania Carlsberga

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl