SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Peppermint i TUI mają apetyt na słońce

Pod hasłem „Masz apetyt na słońce?” rozpoczęła się ogólnopolska kampania TUI, promująca ofertę na lato 2006 r.

Celem prowadzonych działań jest sprzedaż oferty wakacyjnej TUI oraz kształtowanie wizerunku TUI jako solidnego touroperatora dostarczającego produkt wysokiej jakości za dobrą cenę. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Peppermint, od ponad roku współpracująca z TUI Poland w zakresie kompleksowej obsługi marki TUI.
 
I etap kampanii zaplanowany został do końca marca 2006 r. Działania prowadzone przez Peppermint obejmą komunikację ATL (prasa, Internet) oraz komunikację BTL, w ramach której agencja przygotowała oryginalny mailing do klientów oraz materiały POS, które trafią do sieci blisko 400 detalicznych biur podróży.
 
W ramach kampanii TUI zachęca obecnych i potencjalnych klientów do zapoznania się z letnią ofertą i do skorzystania z atrakcyjnych rabatów za wcześniejszą rezerwację. Grupę docelową działań stanowią mieszkańcy dużych miast o wysokich dochodach.
 
Głównym motywem graficznym kampanii „Masz apetyt na słońce?” są słoneczniki, które mają budzić ciepłe i pozytywne emocje związane z letnimi wakacjami. Kampania komunikuje również nowości w ofercie TUI, m.in. wyjazd na Peloponez czy do romantycznej Kalabrii.
 
Po raz pierwszy w kampanii produktowej w branży turystycznej został zastosowany niekonwencjonalny layout prasowy. Dotychczas w tego typu działaniach najczęściej wykorzystywano motywy wakacyjne lub krajobrazowe. Dominowały plaże, palmy, baseny i morze. W kampanii „Masz apetyt na słońce?”  pierwszy raz zdecydowano się na typowo emocjonalny przekaz i layout, który zawiera wyłącznie elementy wizerunkowe, charakterystyczne dla oferty na lato 2006 r.
 
Na potrzeby akcji agencja Peppermint przygotowała ogłoszenia reklamowe do prasy ogólnopolskiej oraz bannery, które pojawią się w portalach internetowych, a także plakaty, flayery, bannery i naklejki przeznaczone dla lokalnych biur podróży TUI. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Brand Connection.
 
Agencja Peppermint współpracuje z TUI Poland w zakresie obsługi marki TUI już drugi rok.

Dołącz do dyskusji: Peppermint i TUI mają apetyt na słońce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl