SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Patrycja Kotecka powołana do zarządu Link4

Patrycja Kotecka została powołana przez radą nadzorczą firmy ubezpieczeniowej Link4 (należącej do PZU) do zarządu. Kotecka pracuje w spółce od czterech lat, poprzednio jako dyrektor marketingu.

- To wzmocnienie kompetencji marketingowych w teamie zarządzającym - uzasadnił Bartłomiej Litwińczuk, przewodniczący rady nadzorczej Link4.

Zaznaczono, że Patrycja Kotecka na własną prośbę jako członek zarządu firmy będzie zarabiać tyle samo co na stanowisku dyrektora marketingu.

W zarządzie Link4 pozostają Agnieszka Wrońska (jest prezesem od połowy 2015 roku) i Katarzyna Wojdyła (dołączyła do zarządu w lipcu 2016 roku).

Rekordowy przypis składki

W komunikacie przesłanym do redakcji Wirtualnemedia.pl podano, że "pod kierownictwem Koteckiej wprowadzono rozwiązania marketingowe, które spowodowały przyrost klientów o ponad pół miliona, a przypis składki wzrósł z 460 mln do ponad 1 mld zł".

- Pion marketingu korzysta z najlepszych narzędzi i kanałów przekazu: Google’a oraz portali 360 st., kładzie nacisk na mobile first, ale sięga w swych rozwiązaniach w przyszłość, przygotowując i wdrażając innowacje dla spersonalizowanych kampanii marketingowych w internecie w oparciu o modele behawioralne i Big Data - czytamy w komunikacie prasowym.

Jak napisano jej zespół został wielokrotnie uhonorowany prestiżową statuetką Effie Awards za efektywne kampanie reklamowe.

Spółka dodała, że Kotecka koordynowała także w Link4 projekty realizujące społeczną odpowiedzialność biznesu - m.in. emitowany w sieci www, w ramach kampanii marketingowej „Mamy mają moc”, program poświęcony macierzyństwu, którego oglądalność sięgała jednorazowo 1,5 mln odsłon.

Kotecka w Link4 od czterech lat

Patrycja Kotecka pracę w Link4 zaczęła w marcu 2016 roku, obejmując stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży internetowej, a następnie szefowej całego pionu marketingowego. Odpowiadała w firmie za komunikację marketingową, aktywności w mediach, badania oraz e-biznes.

W ostatnich latach Link4 prowadziło serię kampanii w konwencji muzycznej z piosenkarką Kasią Moś. W połowie ub.r. po wygranym przetargu obsługę reklamową firmy od Red8 Advertising przejęła agencja Brasil. W ostatnich latach za reklamy Link4 przyznano kilka nagród Effie, firma otrzymała też kilka nagród branżowych (m.in. srebrną Panterą Kantara w ub.r. za najbardziej efektywną kreację marki ubezpieczeniowej).

Przed przejściem do Link4 Patrycja Kotecka przez pięć lat pracowała w agencji reklamowej Apella, obsługującej marketingowo SKOK-i i będącej głównym udziałowcem spółki Fratria, wydawcy m.in. „Sieci” i wPolityce.pl. Zarządzała tam działaniami public relations. Ponadto współpracowała z Radiem Solidarność.

W latach 2007-2009 Kotecka pracowała w Telewizji Polskiej jako zastępca dyrektora Agencji Informacji TVP, a przedtem przez rok jako dziennikarka i wydawca programów publicystycznych. Wcześniej była dziennikarką śledczą w „Super Expressie” i „Życiu Warszawy”, prowadziła też program „Detektor” w TV4.

Patrycja Kotecka ukończyła studia na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Katedry Teorii Zarządzania SGH oraz Akademii Dyplomatycznej PISM, a także studia MBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN.

Dołącz do dyskusji: Patrycja Kotecka powołana do zarządu Link4

47 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Urma
I tak to wygląda z fachowcami, kolejne firmy walczą o ich pozyskanie. A co u pani Gacek?
0 0
odpowiedź
User
Redakcjo
Wyłączcie komentarze, zanim się zacznie.... :))))))))
0 0
odpowiedź
User
ehhg
Trzeba umieć się ustawić :)
0 0
odpowiedź