SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Passion: Pasja słyszenia

3 listopada, pod hasłem "Pasja słyszenia", ruszyła kampania reklamowa Passion - zausznego aparatu słuchowego.

W ramach "Pasji Słyszenia" powstał 30 sekundowy spot reklamowy, reklama prasowa oraz artykuł sponsorowany przeznaczony do portali internetowych.

Spoty telewizyjne będą emitowane w stacjach TVP Info oraz TVN24. Kampania potrwa do końca stycznia 2009 r.

Kreację przygotowała agencja Grey Warszawa. Autorkami pomysłu są Agnieszka Stypa - senior art director oraz Magdalena Zalewska - senior copywriter. Dyrektorem kreatywnym odpowiedzialnym za projekt jest Katarzyna Sośnierz.

Film został wyprodukowany przez dom produkcyjny Tandem Taren-to. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Guideline.

Dołącz do dyskusji: Passion: Pasja słyszenia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl