SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Party” straciło czytelników w 2011 r., “Show” coraz bliżej

Liderem sprzedaży w segmencie dwutygodników people w 2011 roku pozostał magazyn “Party”, ale jako jedyny zanotował spadek, a po piętach zaczął mu deptać “Show”. Największy wzrost odnotowała odświeżona “Gala”.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika “Party” (Edipresse Polska) w 2011 roku wyniosła 443 471 egz. i była niższa o 3,22 proc. niż rok wcześniej. Tytuł ten jako jedyny zanotował spadek sprzedaży, ale utrzymał się na pozycji całorocznego lidera segmentu - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Na pozycji drugiej znalazł się konkurencyjny magazyn “Show” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem w ub.r. wzrosła o 6,3 proc. do 431 807 egz.

Największy wzrost wyniku należał do “Gali” (G+J Polska), której sprzedaż poszła do góry o 9,89 proc. i wyniosła średnio 100 937 egz. To średnie dane dotyczące zarówno tygodnika “Gala” ukazującego się do połowy kwietnia ub.r. jak i odświeżonego dwutygodnika wydawanego po tym okresie (w tabeli poniżej pokazujemy sprzedaż przed i po zmianie częstotliwości).

Średni wynik sprzedażowy ukazującego się przez ostatnie trzy miesiące 2011 roku “Flesza” (Edipresse Polska) wyniósł 395 226 egz., co dałoby mu trzecie miejsce w zestawieniu.

ZKDP 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Party Życie Gwiazd 443 471 458 216
Show 431 807 406 101
Viva 195 374 191 983
Gala 100 937* 91 850
 
Flesz Gwiazdy & Styl (ukazuje się od 10.2011) 395 226 -

 

Gala 2011
Sprzedaż ogółem
Dwutygodnik (od połowy kwietnia 2011 r.) 125 311
Tygodnik (do połowy kwietnia 2011 r.) 62 344

*- średnie dane tygodnika “Gala” i dwutygodnika “Gala”

Dołącz do dyskusji: “Party” straciło czytelników w 2011 r., “Show” coraz bliżej

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Reklamodawca
Party i Show to nie jest ten sam segment... Party to people ale Show to co najwyzej yellow...
0 0
odpowiedź
User
ekspert
oj ten sam sam, Party to takie coś w rodzaju Bravo dla ubogich....
0 0
odpowiedź
User
gala
gala jest nudna jak flaki z olejem.
0 0
odpowiedź