Papuga promuje szampon Timotei dla dzieci
Unilever wprowadza na rynki wybranych krajów europejskich markę Timotei Kids. Skierowany do dzieci szampon reklamuje papuga wymyślona przez polską agencję reklamową Kid&Young.
Unilever wprowadza Timotei Kids do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Grecji i Rosji w dwóch wersjach zapachowych: arbuzowej i truskawkowej. Znakiem graficznym marki skierowanej do dzieci jest papuga, z którą mogą one poznawać świat, odpowiadając na pytania znajdujące się na etykiecie.
Koncept produktu oraz kreację opakowań i key visuala przygotowała w wyniku wygranego przetargu polska agencja reklamowa Kid&Young. - Mamy nadzieję, że dzięki naszej pracy dla wielu małych konsumentów w Europie kąpiel i mycie głowy będą świetną zabawą - uzasadnia wizerunek marki Kamil Głaz, dyrektor kreatywny firmy.
Dołącz do dyskusji: Papuga promuje szampon Timotei dla dzieci
e