Palace Vodka zmienia wizerunek na ekskluzywny
Grupa CEDC zmienia wizerunek Palace Vodka, zmniejszając w nim czynnik tradycyjny na rzecz ekskluzywnego. Nowa komunikacja marki opiera się na haśle "Czysty styl".
Odświeżenie przez Grupę CEDC wizerunku Palace Vodka obejmuje przede wszystkim opakowania tej wódki. Dotychczasowy znak rozpoznawczy marki - masywna brama pałacu w Białymstoku - została uproszczona i przeniesiona na tył butelki, stanowiąc tło dla właściwego brandingu. Jednocześnie przez szklane powiększenie i rozmycie nabrała lekkości i prawie bajkowego charakteru. Z kolei w promocji wódki wykorzystywany jest layout z silną ręką trzymającą jej butelkę i hasłem "Czysty styl", co ma podkreślać ekskluzywny wizerunek brandu. - Palace Vodka to produkt dla ludzi kreatywnych, pewnych siebie, odnoszących sukcesy - uzasadnia Paweł Sobala, brand manager marki w Grupie CEDC.
Palace Vodka w odświeżonych butelkach o pojemności 0,5l i 0,7l trafia właśnie na rynek, co wspiera akcja promocyjna w punktach sprzedaży. Kreację tej kampanii przygotowała agencja V&A, działania prowadzi agencja Coli, a wsparciem w zakresie public relations zajmuje się agencja Q&A.
Dołącz do dyskusji: Palace Vodka zmienia wizerunek na ekskluzywny