P&G zachęca do kupowania sprawdzonych marek
Procter & Gamble prowadzi w punktach sprzedaży kampanię podkreślającą wysoką jakość i renomę jego produktów. Akcja przebiega pod hasłem "Kupuj raz a dobrze - Zawsze sięgaj po sprawdzoną markę".
Kampania marek należących do Procter & Gamble podkreśla ich jakość i renomę, nawiązując do aktualnej sytuacji gospodarczej. Koncern przekonuje, że skoro w czasie kryzysu konsumenci dłużej zastanawiają się nad zakupem produktów, powinni sięgać po te cieszące się wieloletnim uznaniem na rynku, ponieważ gwarantują one wysoką efektywność.
Akcja pod hasłem "Kupuj raz a dobrze - Zawsze sięgaj po sprawdzoną markę" prowadzona jest w punktach sprzedaży w całej Polsce w postaci claimu i key visuala wkomponowanych w materiały promocyjne 11 brandów P&G: Ariela, Vizira, Bonuxa, Lenora, Gillette, Pantene, Head & Shoulders, Blend-a-Med, Always, Naturelli i Pampersów. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Swiift.
Dołącz do dyskusji: P&G zachęca do kupowania sprawdzonych marek