Owoce wchodzą na billboardy
1 czerwca ruszy kolejna odsłona kampanii wizerunkowej napojów Jupi. Przez miesiąc, na bilboardach w 25 największych miastach w Polsce prowadzona będzie kampania outdoorowa marki Jupi, pod hasłem "Owoce są JUPI".
Kampania outdoorowa jest uzupełnieniem emitowanej od kwietnia reklamy telewizyjnej - "Jest soczyście bo owoce są Jupi!". Layout billboardów nawiązuje do identyfikacji wizualnej marki. Pojawi się na nich ikona marki - "uśmiechnięta" pomarańcza, konsekwentnie towarzysząca Jupi od 2007 roku. Podkreśla ona nie tylko soczystość i świeżość napojów Jupi, ale również ich spontaniczną oraz pełną radości osobowość.
Autorem kreacji jest agencja Hand Made, która na stałe zajmuje się obsługą marki.
Informacje o kampanii:
Hasło kampanii: "Owoce są JUPI"!
Rozpoczęcie: 01.06.2008
Zakończenie: 31.06.2008
Nośnik: tablice 6 x 3
Dom mediowy: Mindshare Polska
Dołącz do dyskusji: Owoce wchodzą na billboardy
http://sokowirowki.blogspot.com