SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ostro w dół Joy, zyskuje Pani

ZKDP: w styczniu 2008 r. spadek sprzedaży zanotowała większość luksusowych miesięczników dla kobiet. Który tytuł stracił najwięcej? Szczegółowe dane w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.

Liderem pism luksusowych był miesięcznik "Twój Styl" (Bauer), który sprzedał się w nakładzie 243 496 egz. (spadek 0,2 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2007) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu - ze sprzedażą 191 303 egz. - uplasował się "Joy" (Hearst Marquard Publishing). W analogicznym okresie 2007 r. sprzedaż tego miesięcznika była wyższa o 15 proc. (225 736 egz.).

Na podium uplasował się także shoppingowy "Cosmopolitan" (Hearst Marquard Publishing) - sprzedaż wyniosła 177 495 egz. (175 982 egz. - styczeń 2007).

styczeń

2008 2007
ZKDP Sprzedaż ogółem
Twój Styl 243496 243999
Joy 191303 225736
Cosmopolitan 177495 175982
Avanti 138459 131017
Pani 126400 107527
Glamour 99853 136567
Zwierciadło 76656 83899
Elle 62701 98972
Uroda 55200 49826
Sukces 30707 44365
Shape 26917 29372


Porównując dane "miesiąc do miesiąca" duży spadek sprzedaży odnotowały miesięczniki "Avanti", "Pani" i "Glamour".

2008/2007

styczeń grudzień
ZKDP Sprzedaż ogółem
Twój Styl 243496 252684
Joy 191303 184207
Cosmopolitan 177495 145338
Avanti 138459 168795
Pani 126400 140433
Glamour 99853 149635
Zwierciadło 76656 62486
Elle 62701 61984
Uroda 55200 66496
Sukces 30707 24805
Shape 26917 25112

Dołącz do dyskusji: Ostro w dół Joy, zyskuje Pani

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl