SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

OS3 wygrała przetarg na obsługę reklamową Grupy TVN

Agencja OS3 wygrała przetarg TVN Media na obsługę reklamową wszystkich marek i usług Grupy TVN.

Prowadzony przez TVN Media od początku czerwca przetarg dotyczył wyboru agencji reklamowej, która zajmie się kompleksową obsługą marek, usług i produktów należących do Grupy TVN.

Wybrana w nim agencja OS3 jest odpowiedzialna za tworzenie oraz realizację konceptów kreatywnych kreacji reklamowych dedykowanych środowisku internetowemu, radio oraz nośnikom ATL i BTL, w tym: projektów graficznych, pisania skryptów i haseł, opracowywanie plików emisyjnych, kampanie digitalowe, realizację spotów radiowych, a także koncept i kreację na citylighty, siatki wielkoformatowe i billboardy.

Nie podano, na jak długo została podpisana umowa.

W poprzedniej dużej akcji reklamowej, promującej wiosenną ramówkę TVN, reklamowane były nowe produkcje, m.in. „MasterChef Junior”, „Agent Gwiazdy” i serial „Druga szansa”. Kreację kampanii stacja przygotowała we własnym zakresie.

Dołącz do dyskusji: OS3 wygrała przetarg na obsługę reklamową Grupy TVN

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Asik
PKO zabrało swój budżet, ale na szczescie Pan Tomasz Marszall zawsze da zarobić swoim.
0 0
odpowiedź
User
hie hie
Najpierw Pan Marszałł współpracujący z OS3 w ramach PKO BP, a teraz nagle Pan Marszał współpracujący z OS3 w ramach TVN. Przypadek?
0 0
odpowiedź
User
Ups
W OS3 wszystko po znajomosci. Pan Kmiecik, Pan Marszałł a poziom realizacji słabiutki...
0 0
odpowiedź