SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

OS3 totally sexy

Agencja interaktywna OS3 multimedia wygrała międzynarodowy przetarg na stworzenie serwisu internetowego marki odzieżowej Tally Weijl.

Strona przygotowana została z myślą o klientkach Tally Weijl z siedemnastu krajów świata.

- Wybraliśmy agencję interaktywną OS3 multimedia, ponieważ jest to zespół profesjonalistów o dużym doświadczeniu w budowaniu wizerunku marek w Internecie. Ważnym czynnikiem w wyborze agencji był także partnerski system współpracy. Umiejętność działania w międzynarodowym środowisku jest dla nas jednym z dowodów kompetencji do stworzenia serwisu skierowanego do interkulturowej grupy docelowej - powiedział Michael Haag, Head of Marketing Tally Weijl.

Tally Weijl to międzynarodowa firma zajmująca się projektowaniem, produkcją i sprzedażą seksownej mody dla młodych i pewnych siebie kobiet. Tally Weijl jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych wśród swojej grupy docelowej. Sieć sprzedaży obejmuje ponad 200 markowych sklepów oraz 600 punktów dystrybucji w 17 krajach świata, począwszy od Portugalii, przez Irlandię i Austrię po Rosję, Turcję i Zjednoczone Emiraty Arabskie.

- Projektując serwis Tally Weijl, zastosowaliśmy połączenie zdjęć wizerunkowych o seksownym, ostrym wydźwięku z delikatnymi, miękkimi animacjami. Przeplatanie elementów drapieżnych z subtelnymi tworzy przekaz trafiający do wysokich aspiracji  estetycznych użytkowniczek traktujących własny styl jako alternatywę wobec wyglądu setek "takich samych" osób wokół. W warstwie kolorystycznej serwis pozostał wierny odcieniom różu, jakie zostały użyte w znaku firmowym producenta. Całość dopełniona jest delikatnie połyskującymi diamencikami, które tworzą efekt glamour tak obecnie popularny wśród najbardziej prestiżowych kreatorów mody - powiedział Marcin Macionczyk, Dyrektor Kreatywny OS3 multimedia.

Agencja OS3 multimedia konsekwentnie rozwija swoją działalność na rynkach zagranicznych, a oddział handlowy w Nowym Jorku pomaga agencji w pozyskiwaniu międzynarodowych kontrahentów. Każdy nowy Klient zagraniczny traktowany jest przez agencję jako sukces nie tylko dla samej firmy, lecz także dla całej polskiej branży agencji interaktywnych. Do przetargu na stworzenie serwisu Tally Weijl zaproszone zostały agencje z Europy, w tym dwie z Polski.

- Tally Weijl to nasz pierwszy Klient, którego obsługiwać będziemy na wielu rynkach zagranicznych. Wybór naszej firmy jako agencji jest dla nas kolejnym dowodem na to, że prezentujemy międzynarodowy standard usług i staliśmy się atrakcyjnym partnerem dla Klientów z całego świata - powiedział Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu OS3 multimedia.

Dołącz do dyskusji: OS3 totally sexy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl