SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Organizacja WWF współpracuje z Acxiom Polska

Darczyńcy kampanii WWF 'Ratuj Dom Rysia - Puszczę Białowieską' - światowej organizacji non profit działającej na rzecz ochrony środowiska - poszukiwani w bazie Acxiom Polska.

Polski oddział organizacji WWF rozszerza zakres swojej komunikacji o działania w obszarze marketingu bezpośredniego. Pierwszy projekt realizowany tą drogą razem z Acxiom Polska – kampania „Ratuj Dom Rysia – Puszczę Białowieską”, stanowi jednocześnie pierwszy na naszym rynku projekt z zakresu ochrony środowiska, który skierowano bezpośrednio do wyselekcjonowanych odbiorców. Komunikacja bezpośrednia jest często i ze znakomitym efektem wykorzystywana przez różnego rodzaje organizacje charytatywne, których działalność związana jest najczęściej z pomocą dzieciom lub chorym. Organizacje pro-środowiskowe, jeśli w ogóle, to bardzo rzadko korzystały z  technik DM.
 
„Dotarcie do jak największej grupy darczyńców i zaangażowanie ich w nasze działania,  oraz wzrost świadomości ekologicznej Polaków to główne cele, które chcemy osiągać w realizowanych przez nas kampaniach – mówi Sylwia Wiechowska, Kierownik ds. Marketingu i Pozyskiwania Funduszy w WWF Polska.  - Marketing bezpośredni, jak potwierdzają nasze doświadczenia, nie tylko w Polsce, ale i w innych krajach, w których działa WWF, potrafi skutecznie nam w tym pomóc. Będziemy się bacznie przyglądać rezultatom tej akcji. Mamy nadzieję, że zdobyte doświadczenie pozwoli nam  na bliższy i długofalowy kontakt z naszymi sympatykami.”

Projekt „Ratuj Dom Rysia – Puszczę Białowieską” jest akcją ogólnopolską, która została skierowana do kilkudziesięciu tysięcy osób  wyselekcjonowanych z bazy Acxiom. Przy doborze odbiorców akcji eksperci firmy wykorzystali wiedzę na temat profilu darczyńców organizacji WWF zdobytą we wcześniej realizowanych akcjach min. „1%” aplikując ją do analiz scoringowych. Acxiom będzie także wspierał organizację w zakresie obsługi analitycznej wyników po zrealizowanych kampaniach oraz pogłębiania wiedzy na temat zgromadzonej przez WWF bazy darczyńców.

Projektem i  materiałów, które zostały przesłane do odbiorców kampanii „Ratuj dom Rysia – Puszczę Białowieską ” zajęła się agencja Blue Design, a wyprodukowała je firma GHP Polska.

Dołącz do dyskusji: Organizacja WWF współpracuje z Acxiom Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl