SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Orange Polska poszukuje wspomagającej agencji digital

Orange Polska szuka wspomagającej agencji do obsługi obszaru digital.

Zapytanie w sprawie wyboru wspomagającej agencji digital pojawiło się na zamkniętej platformie zakupowej Orange. Na dodatkowe pytania ze strony naszej redakcji w tej sprawie, rzecznik operatora Wojciech Jabczyński odpowiedział krótko - „nie komentujemy”.

Obsługą tego telekomu w digitalu zajmuje się m.in. agencja VML, która realizowała kampanię oferty Orange Love, w wariancie dla klientów indywidualnych (z udziałem twórców Cyber Mariana i Aleksandry Kasprzyk) oraz dla firm.

W lutym tego roku Orange Polska zaliczyło falstart kampanii z udziałem dziennikarki Agnieszki Jastrzębskiej. Spoty trafiły do internetu bez zgody działu marketingu operatora. W jednym z nich Jastrzębska chce kupić bluzę za 449 zł i zapłacić iPhone’em z usługą Orange Finanse, ale okazuje się, że nie ma wystarczająco dużo środków na koncie, więc szybko bierze tysiąc złotych pożyczki. Po fali krytyki, operator wycofał reklamy. Nie ujawniono, jaka agencja była odpowiedzialna za tamtą sytuację.

Orange prowadzi obecnie przetarg na obsługę mediową, w którym startują cztery domy mediowe. Zlecenia broni Initiative należący do IPG Mediabrands.

Dołącz do dyskusji: Orange Polska poszukuje wspomagającej agencji digital

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl