Orange rozpoczyna świąteczną komunikację nowej oferty dla firm
Orange Polska rozpoczął świąteczną kampanię launchującą nową ofertę skierowaną do sektora B2B - “Nawet 2450 zł w prezencie od Orange dla Firm”. Za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media we współpracy SalesTube (Group One).
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/654d21563d451_orangefirma655.png)
Firma Orange Polska rozpoczęła komunikację świątecznej oferty skierowanej dla przedsiębiorców. Użytkownicy sektora B2B, którzy zdecydują się wybrać ofertę mobilną w Planie Firmowym XL w umowie na 36 miesięcy oraz połączą ją z ofertą Orange Światłowód w pakiecie z telefonem biurowym i TV w umowie na 24 miesiące mogą zyskać prezenty o wartości 2450 zł netto.
Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszy kampania reklamowa “Nawet 2450 zł w prezencie od Orange dla Firm” budująca świadomość wśród konsumentów, która prowadzona jest w radio, addressable TV oraz digitalu. W zakresie strategii, planowania i zakupu mediów kampania realizowana jest przez agencję Value Media. W obszarze digital działania realizowane są w modelu house of communication we współpracy z SalesTube (Group One).
Za strategię kreatywną kampanii, produkcję spotu, udźwiękowienie oraz studio postprodukcyjne odpowiada agencja Havas Warsaw. Scenariusz spotu przygotowany został przez Katarzynę Macharz oraz Kamila Nazarewicza.
Dołącz do dyskusji: Orange rozpoczyna świąteczną komunikację nowej oferty dla firm