SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Optymizm to połowa sukcesu' w kampanii Poznania

W prasie, internecie i na outdoorze rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Poznania. Akcja przebiega pod hasłem "Optymizm to połowa sukcesu, reszta to know how".

Prowadzona od początku listopada wizerunkowa kampania reklamowa Poznania podkreśla, że jest to miasto, w którym dobrze się mieszka, a korzystne warunki gospodarcze sprzyjają podejmowaniu pracy i zakładaniu firm. Przekaz pod hasłem "Optymizm to połowa sukcesu, reszta to know how" opiera się na danych statystycznych i informacjach z rankingów prasowych. Natomiast oprawa graficzna wykorzystuje nowy logotyp Poznania.

poznan

Akcja obejmuje prasę (Forbes, Architektura Murator, 2+3D, Personel i Zarządzanie, Elle Decoration, Playboy, Polityka, Computer World, Media i Marketing Polska, Harvard Business Review Polska), internet (serwisy czasopism objętych kampanią, puls biznesu, money.pl, tvn24, Pakiet Biz w sieci BizonMedia), outdoor (nośniki w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, Katowicach, Szczecinie i na Górnym Śląsku) oraz działania ambientowe. Kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajęła się agencja reklamowa Just.

Dołącz do dyskusji: 'Optymizm to połowa sukcesu' w kampanii Poznania

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl