Optymistyczna prognoza dla rynku reklamy online od Key Note
Wydatki na internetową reklamę w Wielkiej Brytanii podtrzymają w bieżącym roku mocne tempo wzrostu, które utrzyma się przynajmniej do roku 2012.
Taką prognozę przedstawiła firma Key Note. Z jej raportu wynika, że w 2007 roku internet był najszybciej rozwijającym się medium reklamowym na Wyspach, a w roku bieżącym ma zanotować wzrost o kolejne 31,4 procenta - informuje serwis Brand Republic.
Firma przeprowadziła także badanie na grupie 1.001 Brytyjczyków w wieku co najmniej 16 lat. Wynika z niego, że 93 procent respondentów łączy się z internetem we własnym domu. 28 procent badanych przyznało, że klika w internetowe reklamy, a według 52 procent bogate w media reklamy są bardziej skuteczne od nie zawierających muzyki czy animacji.
Jednocześnie jednak 79 procent brytyjskich internautów korzysta z oprogramowania blokującego reklamy online. W porównaniu z ubiegłym rokiem odsetek takich osób zwiększył się o 6 procent.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Optymistyczna prognoza dla rynku reklamy online od Key Note