SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Operatorzy nie są głównymi dostawcami mobilnych treści

Amerykańscy użytkownicy telefonów komórkowych zdobywają mobilne treści z wielu różnych źródeł.

Do takich źródeł należą m.in. internet, własne archiwa i kolekcje, a także operatorzy komórkowi - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na badanie firmy ABI Research.

Spośród 14 procent respondentów, którzy oglądali klipy wideo na ekranach swoich komórek, 35 procent robiło to za pośrednictwem strony internetowej, 31 procent poprzez ofertę operatora, a 28 procent samodzielnie pobrało taki materiał.

Własne kolekcje są głównym źródłem przy słuchaniu muzyki za pomocą telefonu komórkowego. 48 procent badanych słuchających mobilnej muzyki ściągnęło ją ze swoich archiwów, podczas gdy 35 procent kupiło ją poprzez serwis swojego operatora.

Z kolei najpopularniejszy rodzaj mobilnych treści stanowiły gry, ale 60 procent respondentów z nich korzystających, grało tylko w te, które mieli od razu zainstalowane w swoim telefonie.

źródło eMarketer

Dołącz do dyskusji: Operatorzy nie są głównymi dostawcami mobilnych treści

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl