SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Operacja M.E.A.L.” w kampanii żywności M.E.A.L.

W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa artykułów żywnościowych M.E.A.L. skierowanych zwłaszcza do osób podróżujących i interesujących się militariami. Realizacją akcji zajmuje się dom mediowy Vizeum Polska.

W ramach akcji na stronie Operacjameal.pl realizowany jest konkurs, w którym należy przesłać zdjęcie pokazujące, jak produkty M.E.A.L. sprawdzają się w codziennym użytku np. pod namiotem, w podróży lub w innej sytuacji. Konkurs potrwa do 25 lipca, do wygrania jest kurs strzelecki z byłymi operatorami GROM.

Ponadto emitowane są reklamy podkreślające, że produkty M.E.A.L. cechuje wysoka kaloryczność oraz że są one sprzedawane w treściwych dużych porcjach w metalowych opakowaniach.

Kampania obejmuje telewizję (m.in. spoty sponsoringowe), prasę oraz internet (reklamy performance i wizerunkowe m.in. na Facebooku i w Google).

Za przygotowanie i realizację działań odpowiada dom mediowy (należący do Dentsu Aegis Network Polska).

Dołącz do dyskusji: „Operacja M.E.A.L.” w kampanii żywności M.E.A.L.

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fahóra
Nigdzie nie widzialem takiej reklamy ani w telewizji ani w prasie ani na miescie czyli w outdoorze.
0 0
odpowiedź