SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Opera Sponsored Web Pass - darmowy internet za oglądanie reklam

Firma Opera Software zapowiedziała start nowej usługi, w ramach której użytkownicy będą mogli korzystać z internetu w zamian za oglądanie reklam.

Opera Sponsored Web Pass jest rozwinięciem projektu Web Pass, który Opera uruchomiła z myślą o operatorach komórkowych. Pozwala on na okresowy dostęp do internetu z poziomu przeglądarki norweskiej firmy na urządzeniach mobilnych za symboliczną opłatą. Teraz to samo będzie można uzyskać poprzez oglądanie reklam.

Każda wyświetlona reklama zapewni użytkownikowi pakiet danych o określonej wielkości do wykorzystania przy użyciu przeglądarki Opera Mini. Po wyczerpaniu limitu konieczne będzie obejrzenie kolejnej reklamy lub uiszczenie opłaty w ramach modelu Web Pass.

Usługa Web Pass zdobyła dużą popularność wśród operatorów i użytkowników z krajów rozwijających się. Norweska firma wierzy, że uruchomienie jej odmiany z reklamami przyniesie korzyści zarówno jednym jak i drugim.

Data startu nowej usługi nie została podana. Wiadomo natomiast, że jest już ona dostępna dla firm oraz operatorów komórkowych z krajów, gdzie już wcześniej wykorzystywano projekt Web Apps.

W Polsce analogicznie działający projekt o nazwie Surfplus uruchomił w sierpniu ubiegłego roku Polkomtel, operator sieci Plus (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Opera Sponsored Web Pass - darmowy internet za oglądanie reklam

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ricci
2 razy podchodziłem do nowej opery,dziadostwo z chrome i tyle,zablokowane zakładki,albo się ma merca albo malucha,tylko co mi z merca jak stoi w miejscu?
0 0
odpowiedź