Open Finance: nie oglądaj reklam banków (wideo)
Pod hasłem "Nie oglądaj reklam banków" prowadzona jest telewizyjno-internetowa kampania reklamowa Open Finance. Firma podkreśla, że świadczone przez nią usługi doradcze pomagają w sytuacji zmieniających się ofert banków.
Kampania reklamowa firmy doradztwa finansowego Open Finance w sugestywny sposób pokazuje, że na reklamy lokat bankowych można się dzisiaj natknąć wszędzie: na ulicy, w metrze i w internecie. - W akcji zdecydowaliśmy się podkreślić nasz udział przy wyborze oferty depozytowej, który w sytuacji, gdy oferty banków zmieniają się niemal codziennie, jest szczególny - uzasadnia Dariusz Makosz pracownik firmy, który występuje w tej roli pod koniec spotu.
Akcja pod hasłem "Nie oglądaj reklam banków" prowadzona jest w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, Polsat 2, TVN, TV4, TVN7, Polsat Sport/Extra, TVN24, TVN CNBC, stacje At Media) i internecie (serwisy ogólnopolskie i tematyce finansowej).
Kreację kampanii zaplanowanej do końca marca przygotował departament marketingu Open Finance, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest.
Dołącz do dyskusji: Open Finance: nie oglądaj reklam banków (wideo)