SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

OnHold Polska wprowadza usługę marketingową w telefonie

Nowy system marketingu bezpośredniego już w Polsce

Na polskim rynku pojawił się właśnie nowy system marketingu bezpośredniego
- Marketing On Hold (MOH). System ten od wielu lat zdobywa rzesze zwolenników  w krajach zachodnich.

Marketing On Hold to system funkcjonujący w trakcie oczekiwania na połączenia telefoniczne. Uruchamiany jest automatycznie, gdy ktoś (np. Klient) dzwoniąc do firmy oczekuje na połączenie wewnętrzne.
System On Hold składa się z prostego w obsłudze urządzenia z czytnikiem płyt CD. Jego wielkość nie przekracza objętości pudełka po telefonie. Urządzenie podłączone do centrali automatycznie uruchamia nagrania podczas oczekiwania na połączenia wewnętrzne. Nagrania przygotowywane są wcześniej na zamówienie na płycie CD, a następnie instalowane w urządzeniu On Hold.

Dotychczas w trakcie oczekiwania klient skazany był na wysłuchiwanie jednostajnych, często irytujących melodii z centrali telefonicznej. System On Hold umożliwia wykorzystanie tego czasu na przekazywanie klientowi informacji, do której dzwoni.
Trzeba jednak przyznać, że różne są metody zastosowania MOH. Na przykład,
w jednym z angielskich przedsiębiorstw zamiast informacji o firmie nagrano na On Holdzie... dowcipy. Klient dzwoniąc do firmy, w trakcie oczekiwania na połączenie, zaśmiewa się słuchając żartów. Firma, która w ten niekonwencjonalny sposób zastosowała On Hold, zarejestrowała wzrost liczby dzwoniących do niej klientów.

Jak podaje Cellular Marketing Magazine (informacja za: evolvedsound.com.au) klienci, którzy w trakcie oczekiwania na połączenie słuchają np. informacji dotyczących oferty handlowej firmy, pozostają na linii do trzech minut dłużej niż klienci dzwoniący tam, gdzie MOH nie był stosowany.
On Hold to nie tylko bardzo dobre narzędzie marketingu bezpośredniego, ale także public relations. Poprzez ciekawy rodzaj i formę nagranych wiadomości, firma ma możliwość kreowania swojego wizerunku oraz dbania o lepsze kontakty z obecnymi i potencjalnymi klientami.

Dołącz do dyskusji: OnHold Polska wprowadza usługę marketingową w telefonie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl