SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Onet.pl wprowadza do swojej oferty miniserwisy reklamowe

Onet.pl wprowadził do swojej oferty reklamowej miniserwisy otwierające się po kliknięciu w bannery Jako pierwsza z tego nośnika skorzystała Toyota.

Wprowadzony przez Onet.pl miniserwis to format reklamowy otwierający się na stronie głównej portalu po kliknięciu w banner. - Dajemy reklamodawcom możliwość zamieszczenia na takiej miniwitrynie kilku formatów wideo, tworzenia playlist, interaktywnych galerii graficznych i tekstowych, budowy formularzy konkursowych itp. - opisuje Rafał Zarzycki, dyrektor pionu produktu reklamowego w Grupie Onet.pl. Przedstawiciele portalu podkreślają atrakcyjność, nie inwazyjność i interaktywność tej formy reklamowej, z której można skorzystać po wykupieniu w nim dowolnej reklamy graficznej.

onetreklama

Onet.pl zastosował już miniserwis do autopromocji swojej strony motoryzacyjnej, natomiast pierwszą firmą zewnętrzną, która zdecydowała się na użycie tego formatu w swojej kampanii, jest Toyota. - Akcja reklamująca modele Verso, Urban Cruiser, Avensis iQ wykorzystywała spot telewizyjny, który został osadzony w osobnym oknie video - opisuje Anna Walczak z ZED Digital, internetowej komórki ZenithOptimedia realizującej tę kampanię.

Dołącz do dyskusji: Onet.pl wprowadza do swojej oferty miniserwisy reklamowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl