SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

OMD współpracuje z iBillboard. Double billboardy w modelu RTB

Dom mediowy OMD rozpoczyna strategiczną  współpracę z firmą iBillboard. Dzięki temu reklamy w formacie double billboard udostępnia w modelu zakupowym RTB.

- Kluczowym argumentem przemawiającym za podjęciem współpracy z iBillboard był fakt, że jako platforma lokalna uwzględnia ona specyfikę polskiego rynku i jako pierwsza oferuje dostęp do najpopularniejszego u nas formatu reklamowego: double billboard 750 x 200 - argumentuje Arkadiusz Miegoń, display marketplace director w OMD.

>>> iBillboard z RTB startuje w Polsce, szefem Marta Lech-Maciejewska

- Wszystkie kampanie realizowane w modelu RTB audience targeting w ramach naszego systemu są mierzone i optymalizowane w czasie rzeczywistym - opisuje Michał Daniluk, członek zarządu OMD ds. nowych mediów. - Bardzo szybko więc będziemy w stanie określić, na ile popularność tego formatu jest uzasadniona, biorąc pod uwagę jego efektywność jeśli chodzi o pozyskiwanie jakościowych kontaktów reklamowych i użytkowników - dodaje.

>>> OMD z reklamami RTB dzięki partnerstwu z mexad

- Z ciekawością czekamy na wyniki pierwszych kampanii mierzących efektywność double billboardu w konfrontacji z dotychczas dostępnymi formatami - podkreśla Michał Daniluk.

Dołącz do dyskusji: OMD współpracuje z iBillboard. Double billboardy w modelu RTB

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
s3
no i jak poszło? :]
0 0
odpowiedź