SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Olivia” zyskała najwięcej, “Kobieta i Życie” z największym spadkiem

Większość miesięczników poradnikowych zanotowało w kwietniu br. spadki sprzedaży. Na czele zestawienia niezmiennie są “Dobre Rady”, najbardziej w dół poszła sprzedaż “Kobiety i Życia”, a liderem wzrostu była “Olivia”.

Rozpowszechnianie płatne razem miesięcznika "Dobre Rady" (Burda Publishing Polska) w kwietniu 2010 roku wyniosło 508 481 egz. i była wyższe niż rok wcześniej o 4,4 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer), które rozeszło się w ilości 462 580 egz., czyli zanotowało największy spadek w zestawieniu, wynoszący 17 proc. Pozycję trzecią zajął „Świat Kobiety” (także Bauer) z rozpowszechnianiem płatnym razem na poziomie 446 198 egz. (spadek o 0,4 proc.).

Największy wzrost sprzedaży dotyczył zajmującej ostatnią lokatę w zestawieniu „Olivii” (Marquard Media Polska), której wynik poszedł do góry o 8,9 proc. do 243 268 egz. 

  kwiecień
Wirtualnemedia.pl 2009 2010
ZKDP Rozpowszechnianie płatne razem
Dobre Rady 487 094 508 481
Kobieta i Życie 557 350 462 580
Świat Kobiety 447 901 446 198
Poradnik Domowy 440 011 404 103
Claudia 369 698 324 003
Olivia 223 458 243 268


Porównując dane z kwietnia br. do danych z marca widać, że największy wzrost rozpowszechniania płatnego razem (o 21,8 proc.) odnotował “Świat Kobiety”, zaś największy spadek dotknął miesięcznik ”Kobieta i Życie” (wyniósł on 5,5 proc.). 

  2010
Wirtualnemedia.pl marzec kwiecień
ZKDP Rozpowszechnianie płatne razem
Dobre Rady 514 729 508 481
Kobieta i Życie 489 442 462 580
Świat Kobiety 366 281 446 198
Poradnik Domowy 392 291 404 103
Claudia 306 170 324 003
Olivia 204 026 243 268


 

Dołącz do dyskusji: “Olivia” zyskała najwięcej, “Kobieta i Życie” z największym spadkiem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
szczera
Ciekawe. Jednak potwierdza się , że Ewa Wagner podnosi sprzedaż pism. Postawiła na nogi Świat KObiety, potem Panią Domu,a teraz Oliwię. Jak widać, można. Ciekawe, że tym razem brakuje złosliwych komentarzy. Jak to mówi Ferdynand Kiepski: Zatkało Kakało?
0 0
odpowiedź